Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Εκτός έδρας του 2016 ... Τι ισχύει από 1/1/2016 με την τροποποίηση διατάξεων για τη μετακίνηση του προσωπικού ( μόνιμο , Π.Π.Υ. , εποχικό )

Εκτός έδρας οικονομικού έτους  2016 

ΣΧΕΤ.  α) Ν. 4336/2015 (ΦΕΚ 94 τ.  Α/14-08-2015

             β) Το υπ. αριθ. 2/74450 / ΔΕΠ  από 24/11/2015 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΑΔΑ : ΩΨΘΩΗ - ΓΑ2 )

 Οι κωδικοί αριθμοί εξόδων που αφορούν δαπάνες μετακίνησης προσωπικού, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν έξοδα κίνησης, έξοδα διανυκτέρευσης και ημερήσια αποζημίωση, τροποποιούνται από 1/1/2016  . Από το νέο έτος η υποβολή των προϋπολογισμών , δεν θα πραγματοποιούνται με βάση την κατηγοριοποίηση του προσωπικού ( μόνιμο , Π.Π.Υ. , εποχικό ) αλλά με την νέα λογική .

Επί του άρθρου 15 (Δαπάνες μετακίνησης στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας) :
Με τις διατάξεις του άρθρου αυτού προβλέπεται ότι με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (πρώην Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη) και Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού (νυν Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής), εντός αποκλειστικής προθεσμίας εννέα (9) μηνών, από την έναρξη ισχύος του νέου νόμου, δηλαδή μέχρι 30-9-2016, καθορίζονται το ύψος, οι όροι και οι προϋποθέσεις καταβολής των δαπανών μετακίνησης εσωτερικού στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Μέχρι την έκδοση του προεδρικού διατάγματος του προηγούμενου εδαφίου, εξακολουθεί να ισχύει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο που καθορίζει τον τρόπο αποζημίωσης των μετακινήσεων των ανωτέρω στελεχών.
Επισημαίνεται ωστόσο ότι στην περίπτωση μη έκδοσης του ως άνω προεδρικού διατάγματος εντός της οριζόμενης προθεσμίας των εννέα μηνών, αυτομάτως, από 1-10-2016 εφαρμογή θα έχουν οι διατάξεις του κοινοποιούμενου νόμου. 

Για να δείτε τι ισχύει για τα εκτός έδρας του 2016 πιέστε ΕΔΩ


Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων της υποπαραγράφου Δ9 της παραγράφου Δ του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 (ΦΕΚ 94/Α’) «Δαπάνες μετακινούμενων εντός και εκτός επικράτειας».

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ - ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Επί του άρθρου 1 (Ορισμοί) :
Με τις διατάξεις του άρθρου αυτού δίνονται οι ορισμοί των σημαντικότερων όρων που αποτελούν αντικείμενο του νόμου αυτού.

Ειδικότερα, στην παρ. 1 ορίζονται οι δαπάνες μετακίνησης, οι οποίες συνίστανται σε :
α. έξοδα κίνησης,
β. έξοδα διανυκτέρευσης,
γ. ημερήσια αποζημίωση,
δ. έξοδα εγκατάστασης και μεταφοράς οικοσκευής και
ε. επίδομα υπηρεσίας αλλοδαπής.

Στην παρ. 2 αναλύεται η έννοια των εξόδων κίνησης, τα οποία περιλαμβάνουν :

α. το αντίτιμο των εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς ή της κάρτας απεριορίστων διαδρομών,
β. τη δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης λόγω χρησιμοποίησης ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.) αυτοκινήτου ή μισθωμένου μεταφορικού μέσου στις περιπτώσεις που επιτρέπεται η χρήση του. Επισημαίνεται ότι ο υπολογισμός των χιλιομετρικών αποστάσεων πραγματοποιείται σύμφωνα με τον επίσημο Οδηγό Χιλιομετρικών Αποστάσεων Οδικού Δικτύου της Χώρας της Γενικής Γραμματείας ΔημοσίωνΈργων,
γ. τη δαπάνη διοδίων,
δ. το ναύλο οχήματος στην περίπτωση μετακίνησης με θαλάσσιο μέσο μεταφοράς,
ε. τη μίσθωση οχήματος στις περιπτώσεις που επιτρέπεται η χρήση του,
στ. το ποσό των πενήντα (50) ευρώ της παραγράφου 8 του άρθρου 6 του κοινοποιούμενου νόμου για τους υπαλλήλους του Υπουργείου Δικαιοσύνης, κλάδου επιμελητών δικαστηρίων, οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με την επίδοση δικογράφων και τους υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών, κλάδου επιμελητών, οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με την επίδοση φορολογικών εγγράφων και πράξεων διοικητικής εκτέλεσης.

Στην παρ. 3 ορίζεται η έννοια των εξόδων διανυκτέρευσης τα οποία περιλαμβάνουν το ποσό για κάθε τύπο ξενοδοχειακής μονάδας ή ενοικιαζόμενου καταλύματος, στο εσωτερικό και το εξωτερικό, ανάλογα πάντα και με την κατηγορία που εντάσσεται ο μετακινούμενος.

Στην παρ. 4  ημερήσιας αποζημίωση ορίζεται το χρηματικό ποσό, το οποίο καταβάλλεται στο μετακινούμενο για την κάλυψη κυρίως των εξόδων διατροφής του, κατά τη μετακίνηση και παραμονή του εκτός έδρας.
Στην παρ. 5 δίνεται ο ορισμός της έννοιας των εξόδων μεταφοράς οικοσκευής, τα οποία αποτελούν το ποσό που καταβάλλεται για τη μεταφορά του οικιακού εξοπλισμού, της επίπλωσης, του ρουχισμού και των ατομικών ειδών των δικαιούχων, πλην του αυτοκινήτου.

Στην παρ. 6, ως επίδομα υπηρεσίας αλλοδαπής ορίζεται το ποσό που καταβάλλεται μηνιαίως στο μετακινούμενο στο εξωτερικό, εφόσον η παραμονή του εκεί προβλέπεται να υπερβαίνει το διάστημα των τριάντα (30) ημερών. Επισημαίνεται ότι από τη στιγμή που η παραμονή προβλέπεται να είναι μεγαλύτερη των τριάντα (30) ημερών το επίδομα υπηρεσίας αλλοδαπής καταβάλλεται από το πρώτο μήνα.

Στην παρ. 7 ορίζεται η έννοια της έδρας του μετακινούμενου. Ως έδρα ορίζεται το κατάστημα της Υπηρεσίας, όπου υπηρετεί ο μετακινούμενος, διαφορετικά η κατοικία του σε περίπτωση που αυτή βρίσκεται πλησιέστερα στον τόπο προορισμού ή στην περίπτωση που ο μετακινούμενος είναι ιδιώτης. Π.χ. έστω ότι η υπηρεσία του υπαλλήλου βρίσκεται στην Πάτρα, αλλά η κατοικία του βρίσκεται στο Αίγιο. Σε περίπτωση μετακίνησής του για εκτέλεση υπηρεσίας στην Αθήνα, ως έδρα δεν θα θεωρηθεί η Πάτρα αλλά το Αίγιο,  δεδομένου ότι είναι πιο κοντά στον τόπο προορισμού και συνεπώς τα έξοδα μετακίνησης που θα εγκριθούν θα είναι αυτά που αντιστοιχούν στην απόσταση Αίγιο – Αθήνα και όχι Πάτρα – Αθήνα. Αντιθέτως, εάν ο ίδιος υπάλληλος θα έπρεπε να μετακινηθεί στον Πύργο, τότε τα έξοδα μετακίνησης που θα αναγνωρισθούν θα είναι για την απόσταση Πάτρα – Πύργος και όχι Αίγιο – Πύργος, δεδομένου ότι σε αυτήν την περίπτωση η υπηρεσία του υπαλλήλου είναι σε πλησιέστερη απόσταση από τον τόπο προορισμού.

Στην παρ. 8 ορίζεται η έννοια της εντός έδρας μετακίνησης
Ως εντός έδρας μετακίνηση ορίζεται η μετακίνηση μέχρι πενήντα (50) χιλιόμετρα από την έδρα του μετακινουμένου ή μέχρι είκοσι (20) ναυτικά μίλια για μετακινήσεις από την ηπειρωτική προς τη νησιωτική Χώρα και αντίστροφα. Αν η μετακίνηση πραγματοποιείται και στην ηπειρωτική και στη νησιωτική Χώρα, η συνολική απόσταση από την έδρα του μετακινουμένου μέχρι τον τόπο προορισμού υπολογίζεται σε χιλιόμετρα.
Στην παρ. 9 ως εκτός έδρας μετακίνηση ορίζεται η μετακίνηση πέραν των πενήντα (50) χιλιομέτρων από την έδρα του μετακινούμενου ή πέραν των είκοσι (20) ναυτικών μιλίων
για μετακινήσεις από την ηπειρωτική προς τη νησιωτική Χώρα και αντίστροφα ή ανεξαρτήτου απόστασης για μετακίνηση από νησί σε νησί. Επισημαίνεται ότι το όριο των πενήντα (50) χιλιομέτρων υπολογίζεται μόνο για την απόσταση μετάβασης του υπαλλήλου στον τόπο εκτέλεσης υπηρεσίας και δεν αθροίζεται σε αυτό η απόσταση επιστροφής στην έδρα του. Εάν π.χ. υπάλληλος μετακινηθεί από το κέντρο της Αθήνας στην Ελευσίνα (απόσταση 21 χλμ.) δεν θα θεωρηθεί ότι έχει μετακινηθεί σε απόσταση 42 χλμ. από την έδρα του (21χλμ. μετάβασης και 21χλμ. επιστροφής), αλλά σε απόσταση 21 χλμ. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται άθροιση των χιλιομέτρων μετάβασης και
επιστροφής. Σε περίπτωση που η μετακίνηση πραγματοποιείται και στην ηπειρωτική και στη νησιωτική Χώρα, η συνολική απόσταση από την έδρα του μετακινούμενου μέχρι τον τόπο προορισμού υπολογίζεται σε χιλιόμετρα, σύμφωνα πάντα με τον επίσημο Οδηγό Χιλιομετρικών Αποστάσεων Οδικού Δικτύου της Χώρας της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων. Επισημαίνεται ότι η τελευταία περίπτωση λαμβάνεται υπόψη μόνο για να θεωρηθεί η μετακίνηση εκτός έδρας προκειμένου να καταβληθεί ημερήσια αποζημίωση ή και δαπάνη διανυκτέρευσης, ενώ για την καταβολή χιλιομετρικής αποζημίωσης θα λαμβάνονται υπόψη μόνο τα χιλιόμετρα της χερσαίας μετακίνησης.
Στην παρ. 10 αναλύεται η έννοια της εκτός έδρας ημέρας. Ως ημέρα εκτός έδρας ορίζεται κάθε ημέρα μετακίνησης του μετακινούμενου εκτός της έδρας του, ανεξάρτητα
εάν διανυκτερεύει ή επιστρέφει αυθημερόν. Στις ημέρες εκτός έδρας περιλαμβάνεται και η ημέρα επιστροφής, εφόσον αυτή συμπίπτει με την ημέρα λήξης της εργασίας του μετακινούμενου ενώ δεν περιλαμβάνεται όταν αξιοποιείται αποκλειστικά για την επιστροφή του μετακινούμενου.
Στην παρ. 11 ως διαδοχική μετακίνηση ορίζεται η μετάβαση διαδοχικά σε περισσότερες από μια περιοχές για εκτέλεση υπηρεσίας σε κάθε μια από αυτές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μια μετακίνηση χαρακτηρίζεται ως διαδοχική μόνο όταν ο μετακινούμενος υπάλληλος προβλέπεται να μεταβεί σε περισσότερες πόλεις για εκτέλεση υπηρεσίας σε κάθε μία από αυτές και όχι απλά να περάσει από αυτές μεταβαίνοντας στον τόπο προορισμού, όπου πρόκειται να παράσχει τις υπηρεσίες του.
Στην παρ. 12 ως διανυκτέρευση ορίζεται η διαμονή του μετακινούμενου, κατά τις νυκτερινές ώρες, κατά τη διάρκεια της εκτός έδρας μετακίνησής του.
Στην παρ. 13 ως ημιδιατροφή ορίζεται το πρωινό και ένα γεύμα (μεσημεριανό ή βραδινό). Αυτονόητο παραμένει ότι η πλήρης διατροφή περιλαμβάνει όλα τα γεύματα της ημέρας.
Στην παρ. 14 ως κατοικία ορίζεται ο τόπος όπου το πρόσωπο έχει την κύρια και μόνιμη εγκατάστασή του, όπως αυτό αποδεικνύεται από την δήλωση φορολογίας εισοδήματος αυτού. 

Στην παρ. 15 αναλύεται η έννοια των μελών της οικογένειας του μετακινούμενου για τις ανάγκες εφαρμογής των διατάξεων του κοινοποιούμενου νόμου. Αναλυτικότερα, ως μέλη της οικογένειας του μετακινούμενου ορίζονται ο/η σύζυγος, τα άγαμα τέκνα του/της μέχρι του δέκατου όγδοου (18ου) έτους της ηλικίας τους, συμπληρωμένου ή μέχρι του εικοστού τέταρτου (24ου), εφόσον φοιτούν σε ανώτερα ή ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ή σε Ι.Ε.Κ. δημόσια ή ιδιωτικά ή σε περίπτωση σωματικής ή πνευματικής ανικανότητας για άσκηση βιοποριστικού επαγγέλματος με αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%).


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ - ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

Έξοδα κίνησης εντός έδρας :
Στο άρθρο αυτό αποσαφηνίζεται πλήρως η έννοια των εξόδων κίνησης που δικαιούνται οι υπάλληλοι κατά τις εντός έδρας μετακινήσεις τους. Ειδικότερα με την παρ. 1 :


Με τις διατάξεις των παρ. 3, 4 και 5, ορίζεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για τις ανωτέρω μετακινήσεις είναι η ύπαρξη γραπτής εντολής του οικείου προϊσταμένου, για χρησιμοποίηση ιδιωτικής χρήσης μεταφορικού μέσου. Σε περίπτωση μη χρησιμοποίησης ιδιωτικής χρήσης μεταφορικού μέσου καταβάλλεται το αντίτιμο του φθηνότερου εισιτηρίου. Τέλος, επισημαίνεται ότι μίσθωση μεταφορικού μέσου, επιτρέπεται μόνο όταν είναι αναγκαία η μεταφορά υλικών, που λόγω όγκου ή βάρους δεν μπορούν να μεταφερθούν με συγκοινωνιακά μέσα.
Με τις διατάξεις της παρ. 6 ορίζεται ότι, αν δεν υπάρχει συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, επιτρέπεται, για τα πρόσωπα της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου, η χρησιμοποίηση επιβατικού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης (ταξί) ή η μίσθωση επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσεως σε περίπτωση που το κόστος της μίσθωσης αυτής είναι μικρότερο από το αντίστοιχο της χρήσης ταξί, τούτου αιτιολογημένου στην απόφαση μετακίνησης. Στην τελευταία περίπτωση αναγνωρίζεται το ποσό του κόστους μίσθωσης και η χιλιομετρική αποζημίωση.

Με τις διατάξεις της παρ. 7 προβλέπεται ότι για τη μετάβαση των μετακινουμένων από την κατοικία τους στην Υπηρεσία τους και αντίστροφα, δεν αναγνωρίζονται έξοδα μετακίνησης, ανεξάρτητα αν η κατοικία του υπαλλήλου είναι εκτός ή εντός της έδρας της Υπηρεσίας του.
Με τις διατάξεις της παρ. 8 ορίζεται ότι οι διατάξεις του άρθρου αυτού, περί καταβολής εξόδων μετακίνησης, δεν έχουν εφαρμογή για τους υπαλλήλους του Υπουργείου Δικαιοσύνης Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κλάδου επιμελητών δικαστηρίων, οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με την επίδοση δικογράφων και στους υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών, κλάδου επιμελητών, οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με την επίδοση φορολογικών εγγράφων και πράξεων διοικητικής εκτέλεσης. Στους υπαλλήλους αυτούς χορηγούνται πάγια έξοδα κίνησης σε μηνιαία βάση, ποσού πενήντα ευρώ (50 €) το μήνα ανά υπάλληλο. 

Έξοδα κίνησης εκτός έδρας :
Με τις διατάξεις της παρ. 1 ορίζεται ότι τα αναγνωριζόμενα έξοδα κίνησης εκτός έδρας περιλαμβάνουν το αντίτιμο των εισιτηρίων όλων των απαιτούμενων μέσων μαζικής μεταφοράς που χρησιμοποιούν οι μετακινούμενοι εκτός της έδρας τους τόσο κατά την μετάβαση όσο και κατά την επιστροφή τους σε αυτή. Παράδειγμα: Έστω υπάλληλος μετακινείται Αθήνα - Θεσσαλονίκη με αεροπλάνο. Τα αναγνωριζόμενα έξοδα κίνησης εκτός έδρας περιλαμβάνουν εκτός του αντιτίμου των αεροπορικών εισιτηρίων και το αντίτιμο του προαστιακού ή λοιπών χρησιμοποιούμενων μέσων μαζικής μεταφοράς για τη μετάβαση του από και προς το αεροδρόμιο αναχώρησης και προορισμού .
Για την καταβολή των εξόδων κίνησης ο μετακινούμενος θα πρέπει να προσκομίσει στην αρμόδια Υπηρεσία τα σχετικά αποδεικτικά των εισιτηρίων, λαμβάνοντας όμως μόνο το ποσό που δικαιολογείται κάθε φορά για την κατηγορία του.
Με τις διατάξεις των παρ. 2 και 3 προβλέπεται η χρησιμοποίηση ιδιωτικής χρήσης μεταφορικού μέσου κατά τις μετακινήσεις εκτός έδρας.
Ειδικότερα, οι μετακινούμενοι εκτός έδρας επιτρέπεται να χρησιμοποιούν ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο, ύστερα από έγκριση του αρμόδιου οργάνου, με προσωπική τους ευθύνη για τυχόν ατύχημα ή ζημία του αυτοκινήτου και εφόσον βεβαιώνεται αρμοδίως ότι δεν υφίσταται διαθέσιμο υπηρεσιακό όχημα για τις μετακινήσεις αυτές. Στις περιπτώσεις αυτές καταβάλλεται η δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης, η δαπάνη διοδίων, καθώς και ο ναύλος αυτοκινήτου σε περίπτωση μετακίνησης με θαλάσσιο μέσο μαζικής μεταφοράς.

Η χρησιμοποίηση ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου επιτρέπεται στις εξής περιπτώσεις :
α. Για μετακινήσεις εκτός έδρας και μέσα στα όρια του νομού, ανεξάρτητα αν οι περιοχές εξυπηρετούνται από συγκοινωνιακά μέσα.
β. Για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, για μετακινήσεις εκτός έδρας και μέσα στα όρια της Περιφέρειας, ανεξάρτητα αν οι περιοχές εξυπηρετούνται από συγκοινωνιακά μέσα.
γ. Για τους υπαλλήλους των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, για μετακινήσεις εκτός έδρας και μέσα στα όρια της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
δ. Για λοιπές μετακινήσεις, εάν προβλέπεται στην εντολή διαδοχική μετακίνηση. Η διάταξη αυτή έχει την έννοια ότι η μετάβαση του υπαλλήλου σε δύο ή περισσότερες περιοχές γίνεται για εκτέλεση υπηρεσίας σε κάθε περιοχή, η οποία και θα αναγράφεται αναλυτικά στην απόφαση μετακίνησης.
ε. Για μετακινήσεις στη νησιωτική χώρα, όταν στη σχετική εντολή προβλέπεται διαδοχική μετακίνηση εντός του νησιού στο οποίο γίνεται η μετακίνηση.
Με τις διατάξεις της παρ. 4 προβλέπεται ότι σε περίπτωση μη χρησιμοποίησης ιδιωτικής χρήσης μεταφορικού μέσου καταβάλλεται το αντίτιμο του εισιτηρίου του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου της αντίστοιχης διαδρομής. Το ίδιο προβλέπεται και στην περίπτωση που χρησιμοποιήθηκε ιδιωτικής χρήσης μεταφορικό μέσο, χωρίς να πληρούνται οι προϋποθέσεις των περ. α - δ της παραγράφου 3 του παρόντος.
Με τις διατάξεις των παρ. 5 και 6 προβλέπεται ότι η μίσθωση μεταφορικού μέσου επιτρέπεται όταν είναι αναγκαία η μεταφορά υλικών που λόγω όγκου ή βάρους δεν μεταφέρονται με συγκοινωνιακά μέσα. Επιπλέον, αν δεν υπάρχει συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, επιτρέπεται η χρησιμοποίηση επιβατικού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης (ταξί) ή η μίσθωση επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης σε περίπτωση που το κόστος της μίσθωσης αυτής είναι μικρότερο από το αντίστοιχο της χρήσης ταξί, τούτου αιτιολογημένου στην εντολή μετακίνησης. Στην τελευταία περίπτωση αναγνωρίζεται το ποσό του κόστους μίσθωσης και η χιλιομετρική αποζημίωση.

Χιλιομετρική αποζημίωση–Ανώτατο όριο κατά μήνα χιλιομέτρων :
Με τις διατάξεις του άρθρου αυτού ορίζεται ότι το ύψος της χιλιομετρικής αποζημίωσης για τις μετακινήσεις εντός ή εκτός έδρας, όταν επιτρέπεται η χρήση ιδιόκτητου μεταφορικού μέσου, καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. 
Με όμοια απόφαση μπορεί να καθορίζεται και το ανώτατο όριο των κατά μήνα χιλιομέτρων, που επιτρέπεται να πραγματοποιούν οι μετακινούμενοι με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα εκτός έδρας. 
Μετά την εξάντληση του ανωτέρω ορίου καταβάλλεται μόνο το αντίτιμο των εισιτηρίων των φθηνότερων μέσων μαζικής μεταφοράς. Επισημαίνεται ότι μέχρι την τυχόν έκδοση της ως άνω υπουργικής απόφασης, το ύψος της χιλιομετρικής αποζημίωσης για μετακίνηση με αυτοκίνητο, εξακολουθεί να καθορίζεται από την αριθμ. 2/56533/0022/10-10-2006 (Β 1772) κ.υ.α. και ανέρχεται στα 0,15€ το χιλιόμετρο. 




Εγκύκλιος της Δ/νσης Εισοδηματικής Πολιτικής του ΓΛΚ

 Η υπ. αρ 2/74450/ΔΕΠ 24.11.2015  εγκύκλιος της Δ/νσης Εισοδηματικής Πολιτικής του Γενικού Λογιστηρίου Κράτους  (ΑΔΑ ΩΨΘΩΗ-ΓΑ2 )

ΘΕΜΑ : Απόφαση του διατάκτη της ΡΑΣ για την κατανομή των πιστώσεων του προϋπολογισμού,
οικον. έτους 2016, στους επιμέρους Κωδικούς Αριθμούς Εξόδων (ΚΑΕ).